Daily Archives: 25 marca 2017

Wielkanocna budka i jajeczko nr 4

Już od jakiegoś czasu zabieram się za wykonanie kartki w kształcie budki dla ptaków. Bazy leżą u mnie już kilka lat – dostałam je od koleżanki, która mieszaka w Holandii (Elu – dziękuję <3). Zmotywowana ekspresowym wyzwaniem Lemoncrafters odstanowiłam w końcu zabrać się do pracy i urzeczywistnić moją wizję wiosnenno – wielkanocnej budki. Wiosna kojarzy mi się z delikatnością, dlatego wybierając papiery z kolekcji Lemon Craft, zdecydowałam się użyć tych z bloczku Tiny Miracles 06. Całość przyozdobiłam moimi foamiranowymi kwiatkami.
Kartka sama stoi

Tak wygląda rozłożona


A to kwiatki z bliska


Jak już wspomniałam kartkę zgłaszam na ekspresowe wyzwanie Lemoncrafters
Zdjęcie użytkownika Gosia Metryka.
A na zakończenie dzisiejszego posta obiecane kolejne jajeczko. W tytule opisane jest jako 4, ale tak naprawdę , to pierwsze z moich tegorocznych pisanek. Na nim próbowałam bawić się farbą strukturalną i tuszami. To najmniejsze z jajeczek – wielkość prawdziwego jajka. Mam nadzieję, że nie będziecie go zbyt surowo oceniać.



