Jajeczko nr 3

Sezon wielkanocny w pełni. U mnie rozgościły się na dobre jajka, dlatego przez kilka dni z rzędu będę Was nimi zanudzała, bo parę ich wymodziłam. Po jajku nr 1 i jajku nr 2, przyszła pora na 3 pisankę.
To jajeczko, podobnie jak poprzednie, wykonane jest ze styropianu. Tym razem owinęłam je sznurkiem w dwóch kolorach: beżowym i białym. Dodałam koronkę bawełnianą, skręcany kawałek sznurka i kwiaty z foamiranu w kolorach białym i fioletowym.



Posted on 24 marca 2017, in foamiran, jajka, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. to też mi się podoba ,dobrze że nie muszę wybierać ,bo miałabym kłopot – czekam na kolejne 🙂

  2. Ekojajo z bukietem pięknych kwiatów. Też nie umiem wybrać najładniejszego.

  3. Kolejne piękne jajeczko

  4. Anettko, Wiesiu – cieszę się, że jajeczko Wam się podoba 🙂

Skomentuj

