Daily Archives: 19 Marzec 2017

Moje mediowe jajeczko

Wszyscy wiedzą, że z mediami wszelakimi jest mi nie po drodze. Postanowiłam jednak to nieco zmienić i zabawiłam się tym co mam w domu, a można włożyć do jednego worka zwanego „media”. No cóż nie byłe tego wiele: farba strukturalna i tusze maści różnej. Pomyślałam, że na początek wystarczy, Na obiekt moich eksperymentów wybrałam styropianowe jajko, które potraktowałam moimi „mediami”. Muszę przyznać, że efekt nawet mi się spodobał.
Nie byłabym jednak sobą, gdybym tego jajka nie przyozdobiła foamiranowyi kwiatkami. Wykorzystałam do tego jedwabny foamiran, który barwiła kredkami „Bambino”, biały na ciepło i fioletowy na zimno – taka sobie piankowa mieszanka.
Różę i fioletowe kwiatki wycinałam kompletem
wykrojników Kwiaty nr4 Craft Passion
Stokrotki –  Cheery Lynn Daisy Strip
Listki wycinane są z zielonego papieru czerpanego za pomocą wykrojników:  Crafty Ann Flourish14 oraz wykrojnik gałązka nr2 Craft Passion
Dodałam też kilka tekturek – zawijaski i napis oraz motylki wycięte z foamiranu i „nóżki” z perełek
Całość prezentuje się tak:








Jajeczko zgłaszam na wyzwania

Wyzwanie / Challenge