Wiosenny kapelusz

Chciałabym Wam dzisiaj przestawić pracę, którą zrobiłam dla blogu sklepu Three Wishes. Jest nią karteczka sztalugowa w kształcie kapelusza w kolorach krokusów: białym, żółtym, fioletowym i zielonym.

Do jej wykonania użyłam papieru Dwustronny papier do scrapbookingu Everyday ScrapBerry’s. 

Kwiatki, którymi przyozdobiłam karteczkę wykonane są z foamiranu: fioletowego i białego.
No, ale dosyć pisania – zobaczcie lepiej zdjęcia.










Mój kapelusz przypomina wiosenną łąkę, dlatego zgłaszam go na wyzwania

https://danfi1.files.wordpress.com/2017/03/8f25f-ramka_wyzwanie3.jpg?w=594&h=594

Posted on 17 Marzec 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. Jaki piękny słoneczny kapelusz 🙂

  2. ale super ten kapelusz ,tutaj zdecydowanie lepiej go podziwiać niż na fb 🙂

  3. twoje pomysły powalają,super

  4. Mysi Zakątek

    ale Ty jesteś sprytna! szacun za pomysł i wykonanie! normalnie mnie zatkało 🙂

  5. Cieszę się ogromnie, że mój kapelusz się spodobał 🙂

  6. kapelusz rewelacja

  7. Niesamowite! Nawet sobie nie wyobrażam, jak się taką kartkę konstruuje! Pięknie wykonana i ozdobiona naprawdę jak wiosenna łąka 🙂

  8. Cieszę się, że się spodobał 🙂

  9. Śliczny kapelusz…wspaniałe wykonanie…Pięknie się prezentuje!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Snip Art. Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia

Skomentuj

