Jeszcze jedna wiosna

Wczoraj pokazałam Wam moją wizję wiosny. W sumie zrobiłam 2. Mam nadzieję, że ta druga też przypadnie Wam do gustu 🙂
Tym razem wśród kwiatów, którymi przyozdobiłam moją wiosenkę możecie zauważyć takie wiosenne kwiaty jak: żonkile, stokrotki kwiaty jabłoni i a la magnolia. Oczywiście wszystkie wykonałam sama z białego foamiranu, który barwiłam kredkami „Bambino”.




Karteczkę zgłaszam na wyzwania:


https://danfi1.files.wordpress.com/2017/03/e3031-16997991_1858068451128617_3823530693521783280_n.jpg?w=480

Posted on 15 marca 2017, in foamiran, kartki, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. Piękna kompozycja kwiatowa na tej Twojej wiosence 🙂

  2. Danusiu ukwiecona pięknie Twoja wiosna.
    Tych pięknych wiosen na pewno będzie jeszcze sporo.
    Ja zawsze będę podziwiała.
    Serdecznie ściskam.

  3. Równie piękna jak poprzednia 🙂

  4. kolejna cuudowna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Wiosennym Wyzwaniu Craft Style

  5. Ogromnie się cieszę kobietki, że praca przypadła Wam do gustu 🙂

  6. Fenomenalna burza kwiatów. Świetny pomysł i bardzo ładne wykonanie.
    Zespół Foamiran Polska dziękuje za zgłoszenie.

  7. I znowu pięknie:)
    Dziękuję za udział w zabawie Craft Style:)

  8. Miło mi, że moja praca się spodobała 🙂

  9. Równie piękna jak pierwsza 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

  10. Aż czuć zapach wiosny 🙂
    dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu FHB, pozdrawiam DT Ania_M

  11. Wow ale fantastyczna kompozycja kwiatowa a kwiaty cudne !!!
    Dziękujemy za udział w wzywaniu DT Foamiran Polska

  12. Wspaniała, wiosenna kompozycja ❤
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB – DT Olga 🙂

Skomentuj

