Wiosna, ach to Ty….

Z tęsknoty za wiosną, postanowiłam stworzyć sobie jej namiastkę u siebie 🙂  Jest to jednocześnie moja inspiracja dla blogu Sklepiku Gosi.
Wykorzystałam do tego tapetę na pulpit. Wydrukowany obrazek przyozdobiłam kwiatkami, które wykonałam z foamiranu: białego, który barwiłam kredkami „Bambino” oraz fioletowego i niebieskiego.

Kwiatki i listki wycinałam wykrojnikami: LEANE CREATIVE – WYKROJNIK ŻONKIL, ROSY OWL – KWIATEK AC1, ROSY OWL – KWIATEK AC2, ROSY OWL – GAŁĄZKA. Dzięki nim powstały żonkile, narcyzy, kaczeńce, fiołki, niezapominajki, prymule i a la przebiśniegi.

A tak wygląda moja wiosna:





Wykorzystane produkty ze Sklepiku Gosi:

https://sklepikgosi.pl/foamiran-na-cieplo-kolor-liliowy-30cm-x-21cm-a4-p-218.htmlFOAMIRAN NA CIEPŁO - KOLOR JASNY NIEBIESKI - 30cm x 21cm (A4)FOAMIRAN NA CIEPŁO - KOLOR BIAŁY - 30cm x 21cm (A4)LEANE CREATIVE - WYKROJNIK ŻONKIL

 

ROSY OWL - KWIATEK AC1     ROSY OWL - KWIATEK AC2       ROSY OWL - GAŁĄZKA 

 Karteczkę zgłaszam na wyzwania:

https://danfi1.files.wordpress.com/2017/03/e3031-16997991_1858068451128617_3823530693521783280_n.jpg?w=480

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://danfi1.files.wordpress.com/2017/03/8f25f-ramka_wyzwanie3.jpg?w=594&h=594

Posted on 14 marca 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. ja też za ciepełkiem tęsknię, dzisiaj była piękna pogoda ,ale jutro ma już padać ,dlatego chętnie do Ciebie zaglądam i podziwiam te piękne wiosenne kwiatki 🙂 niestety okienka ze sklepu mi się nie otwierają 😦

  2. zaniemówiłam ……………..CUDNA

  3. wspaniała wiosna :)))

  4. Przepiękna kompozycja z cudownych kwiatów.

  5. Ela, Zajawka, Annette – miło mi, że spodobała Wam się moja wizja wiosny 🙂

  6. fantastyczna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Wiosennym Wyzwaniu Craft Style

  7. Cudna praca!
    Dziękuję za udział w zabawie Craft Style:)

  8. Cieszę się, że się spodobała 🙂

  9. Przepiękna ta Twoja wiosna. Bardzo ciekawy pomysł i niesamowite wykonanie 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

  10. Prześliczna wiosna! :)))
    A pomysł z tapetą genialny,szukałam obrazków pięknych pań,ale o tapecie nie pomyślałam ani przez chwilę,dziękuję za inspirację!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu FHB,pozdrawiam serdecznie,
    Carmen 🙂

Skomentuj

