Daily Archives: 12 marca 2017

Jedwabny foamiran – próba oswojenia

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją pierwszą próbę z jedwabna pianką. To nowość na rynku i nie wszystkie sklepy scrapbookingowe mają ją w ofercie. Ja swoją mam ze sklepu Three Wishes. Pianka występuje w kolorze białym. Modeluje się ją głównie za pomocą ciepła rąk, ale można ją też przeprasować żelazkiem – wtedy jednak należy ją umieścić pomiędzy papierem. W dotyku jest bardzo przyjemna, delikatna i prawie wcale nie waży.
Spróbowałam zrobić z niej kwiatek. A jako, że to mój początek, postanowiłam, że będzie to kwiatek sporych rozmiarów. W tym celu poszczególne jego elementy wycinałam największymi wykrojnikami Rosy Owl –
KWIATEK AC1. Zastanawiałam się jak pianka przyjmie barwienie kredkami „Bambino”  – moim zdaniem wyszło dobrze. Myślę, że kwiatek prezentuje się nieźle, dlatego pierwszą próbę oswajania jedwabnego foamiranu uważam za udaną 🙂
Teraz tylko trzeba było wyeksponować mój nowy twór. Doszłam do wniosku, że ładnie będzie wyglądać na karteczce sztalugowej, którą przyozdobiłam ramką wykonaną haftem matematycznym. W ten sposób udało mi się połączyć moje ulubione techniki: scrapbooking i haft matematyczny, no i oczywiście robienie kwiatków 🙂
Dodałam jeszcze kilka fioletowych dżetów, uroczą biedronkę i karteczka gotowa.



Karteczkę zgłaszam na wyzwania

Wyzwanie 1 CraftART - Co mi w duszy gra

