Daily Archives: 11 marca 2017

Krokusowa paleta barw

Od kliku dni, a dokładnie od 08 marca w blogosferze pojawiło się nowe miejsce, gdzie można szukać inspiracji dla swojej twórczości. To blog Three Wishes. Tym bardziej jest mi miło, że zostałam zaproszona przez właścicielkę do współpracy w ramach DT.
Dzisiaj na blogu zostało ogłoszone pierwsze wyzwanie „Krokusowa paleta kolorów”.
Właśnie na to wyzwanie, jako inspirację przygotowałam karteczkę wielkanocną w nietypowym kształcie. Przyozdobiłam ją tekturkami, które pokolorowałam tuszami oraz wykonanymi przez siebie foamiranowymi kwiatkami: krokusami, prymulkami i a la kaczeńcami.
Wykorzystałam produkty, które można kupić w sklepie Three Wishes:  dwustronny papier do scrapbookingu ScrapBerry’s, pręciki do kwiatów- zestaw dyniowy perłowy- kulka, tusze do stempli: zielony, żółty, fioletowy, foamiran: biały, fioletowy.
Muszę przyznać, że karteczka, a w zasadzie zestaw kolorystyczny był nie lada wyzwaniem – kto mnie zna wie, że rzadko goszczą w moich pracach. Myślę jednak, że poradziłam sobie nie najgorzej. Zresztą sami oceńcie – będzie sporo zdjęć 🙂










Zapraszam do zabawy i udziału w wyzwaniu „Krokusowa paleta kolorów”.
A ja swoją karteczkę zgłaszam na wyzwania:
https://danfi1.files.wordpress.com/2017/03/e3031-16997991_1858068451128617_3823530693521783280_n.jpg?w=480

 

 

 

 

 

 

 

 


