Daily Archives: 6 marca 2017

Fioletowo mi

Dzisiaj kolejny raz inspiruję dla Sklepiku Gosi. Tym razem powstała urodzinowa karteczka w fioletach.
Do jej wykonania użyłam ślicznych nowości na pólkach sklepu:
PAPIERY ZESTAW – PAPERCRAFT HAUSE – BACKGROUNDS. Wybrałam jeden z 8 kolorów, które są w zestawie – fioletowy.
Do przyozdobienia użyłam pięknego bordera MARIANNE DESIGN – BORDER. Kwiatki wykonane są z białego foamiranu na ciepło oraz fioletowego na zimno. Wycinałam je wykrojnikami: Cheery Lynn Daisy Strip, ROSY OWL – KWIATEK AC1. Aby dopełnić całości dodałam samoprzylepne półperełki, listki z zielonego papieru czerpanego wycięte wykrojnikami: ROSY OWL – GAŁĄZKA i Tricksart – listki oraz napis, który wycięłam wykrojnikami: ROSY OWL – STO LAT PASEK, ROSY OWL – WYKROJNIK PASEK Z FALBANKĄ.

fiolet-3
fiolet-kwiaty-2
fiolet-kwiaty-4
fiolet-kwiaty-5

