I jeszcze jedna brama oraz kwiatki

Dzisiaj przestawiam kolejną bramę. Tym razem w kolorze fioletowym. Wykorzystałam papiery  AltairArt – Sunrise 06 fioletowy, wykrojniki: CREATIVE EXPRESSIONS – WYKROJNIK – BORDER, JOY! TROUVAILLE WYKROJNIK RAMKA oraz kwiatków, które zrobiłam z foamiranu

fioletowa-brama-3
fioletowa-brama-5
fioletowa-brama-8
fioletowa-brama-9
A to kwiatki, które zrobiłam z foamiranu na zimno – pianka zefir, która dotarła do mnie wczoraj,

kwiaty-2
kwiaty-1

Posted on 24 lutego 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. miało mnie tu nie być ,ale zaglądanie tutaj to narkotyk – cudeńka Danusiu znowu zrobiłaś 🙂

  2. Piękne są te wszystkie kartki bramy:), a kwiatki z zimnego foamiranu wspaniałe:). Moje nie chcą się tak ładnie trzymać. Co je uformuję to się „rozpłaszczają”:(. Super, że wygrałaś – dla takich kwiatuszków warto było:). Pozdrawiam.

  3. Reniu, Danusi, Kasiu – dziękuję za miłe słowa o moich kwiatkach 🙂 Cieszę się, że i karteczka się spodobała 🙂

  4. Pracuś z Ciebie- czego się dotkniesz zamieniasz w cudeńka

  5. I teraz nie wiem, co mi się bardziej podoba – fioletowo-ażurowa brama, czy kwiatki, zwłaszcza te słoneczne.

Skomentuj

