Zielona brama

Zrobiłam zieloną bramę. Do jej przyozdobienia użyłam wykrojników: CREATIVE EXPRESSIONS – WYKROJNIK – BORDER, CREATIVE EXPRESSIONS – WYKROJNIK – SERWETKI – 4SZT. Dodałam jeszcze kwiatki, które zrobiłam z foamiranu.
A karteczka prezentuje się tak:

brama-zielona-4
brama-zielona-1
  brama-zielona-6
brama-zielona-8
brama-zielona-9
brama-zielona-10
brama-zielona-12
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:

A teraz chciałam Wam pokazać jaką fantastyczną nagrodę – niespodziankę otrzymałam od Foamiran Polska za wygrane wyzwanie

dscn3264

Posted on 23 Luty 2017, in foamiran, kartki, moje małe sukcesy, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 17 komentarzy.

  1. przepraszam Cię Danusiu ,ale przestaję do Ciebie zaglądać ,bo wpadam w jeszcze większą depresję niż w tej chwili mam hi hi 🙂

  2. piękna kartka, zachwycająca… dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

  3. Wspaniała kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Agnieszka 🙂

  4. śliczna ta zielona brama. W moim kolorze.

  5. Piękna brama, jak zwykle ciekawa jestem jej plecków. Prezent też świetny, a Paulo ma na nazwisko Coelho (zboczenie zawodowe, przepraszam).

  6. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze 🙂 Cieszę się, że karteczka przypadła Wam do gustu 🙂

  7. Przepiękna karteczka! Od razu zrobiło się jakoś wiosennie 😀
    Pozdrawiam cieplutko :*

  8. Piękna kartka! Bardzo elegancka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco!

  9. bardzo efektowna, starannie wykonana i sfotografowana praca-podziwiam i zazdroszczę;-) przy okazji dziękuję za udział w wyzwaniu eko-deco!

  10. Olga dekupażuje

    Ale precyzja!! Super 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

  11. Piękna karteczka i wspaniałe cytaty:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

  12. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

Skomentuj

