Kawa, kawka, kawusia…

Dzisiaj nietypowa karteczka – składak. Bardzo lubię ten rodzaj karteczek. Niedawno w internecie zauważyłam kształt, który mi się bardzo spodobał i postawiłam się z nim zmierzyć. Składaki mają to do siebie, że trzeba je ozdabiać „na płasko”, co dla mnie jest kolejnym wyzwaniem, bo lubię kartki rozbudowane, pełne kwiatków.
Karteczkę podaruję swojej koleżance, która uwielbia kawę, dlatego umieściłam na niej kilka sentencji dotyczących kawy. Szablon znalazłam TUTAJ. Postanowiłam, że karteczka będzie także pachnieć kawą, dlatego poprzyklejałam do niej ziarenka kawy.
Całość prezentuje się tak
TYŁ
tyl-2

tyl-3
PRZÓD
 przod-5

przod-4
POSZCZEGÓLNE CZĘŚCI
dscn3230 dscn3231 dscn3232 dscn3233 dscn3234

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie
WYZWANIE - kliknij na obrazek

Posted on 21 lutego 2017, in kartki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 7 Komentarzy.

  1. no normalnie mnie zatkało i nie wiem co napisać 🙂

  2. Składaczek cudowny Danusiu.Dzięki za namiary na szablon…chociaż ja nie lubię wymiarów w calach,ale może kiedyś się skuszę.Twój blog jest bardzo inspirujący.Dużo ciekawych form,podpowiedzi,wskazówek…istna skarbnica.Pozdrawiam serdecznie.Krystyna.

  3. to jest nas już dwie zatkane z wrażenia 🙂

  4. zapachniało kawką,,,,,,,,nawet u mnie

  5. Wygląda na bardzo skomplikowaną – podziwiam precyzję wykonania! Niesamowita kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na ZieloneKoty.pl 🙂

  6. Świetna forma i wykonanie 🙂

  7. Niezmiernie się cieszę, że tak życzliwie przyjęliście tę karteczkę 🙂

Skomentuj

