Urodzinowa dla mojej Mamy

Za jakiś czas moja Mama będzie obchodziła swoje urodziny. Postanowiłam z tej okazji zrobić dla niej kartkę. Znajduje się na niej to, co Mam lubi najbardziej. Są więc róże, margerytki, tulipany i niezapominajki, które zrobiłam z białego foamiranu, barwionego kredkami „Bambino”. Są też tekturki i przeszycia. Dodałam także koronkę, postarzyłam i podbarwiłam tuszem brzegi. Kartka posiada 4 warstwy, przy czym warstwy nad koronką przymocowałam za pomocą kostek dystansujących. Włożyłam w wykonanie tej kartki wiele serca i liczę na to, że spodoba się Mamie.

mama-1

mama-2
mama-3   mama-4
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:

bingo BloomCraft
Wybrałam linię: warstwy, tekturka, koronka.

Posted on 12 lutego 2017, in foamiran, jubileusze, kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. jest cudna 🙂 mamusi na pewno się spodoba 🙂 pooglądałam i rzeczywiści dużo pracy w nią włożyłaś ,ale zobaczysz jak się mamusi oczy zaświecą gdy kartkę zobaczą 🙂

  2. Piękna i widać serce włożone w jej powstanie – Mama z pewnością będzie zachwycona.
    Danusiu życzę powodzenia w wyzwaniu 🙂

  3. Nie ma innej opcji – kartka musi się spodobać, bo aż czuć to serce w nią włożone.

  4. Wyjątkowe urodziny to i kartka dla Mamy musi być wyjątkowa, robiona z sercem:). Jestem przekonana, że MAMA będzie wzruszona i szczęśliwa, że ma tak zdolną CÓRKĘ:). Wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach i oczywiście przepiękne kwiatki – och:). Pozdrawiam

  5. Danusiu na pewno dużo serduszka w tę kartkę włożyłaś, bo jest piękna.
    Buziaki dla Ciebie

  6. szczęściara z mamusi,ma cudowną córkę i cudowną karteczkę,ja też życzę wszystkiego najlepszego

  7. BloomCraft Ula Jaworska

    Jeśli mama lubi to, o czym napisałaś to kartka jej się spodoba! 😍
    Dziękuję także zgłoszenie do wyzwania BloomCraft 🤗

  8. Mama będzie zachwycona, widać w tej kartce tyle miłości 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu FHB, pozdrawiam Ania_M

  9. Dziękuję Wszystkim za pozostawione tu miłe słowa – motywują mnie one do dalszej pracy 🙂

  10. fantazja, wow, no i te TWOJE KWIATY ❤ dziękuję za zabawę z BloomCraft

  11. Świetna kolorystyka, urocza karteczka i piękne kwiaty!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB – pozdrawiam, DT Olga!

Skomentuj

