Walentynka w nietypowym kolorze

Już dawno chciałam zrobić coś nietypowego dla mnie. Postanowiłam, że będzie to walentynka w nietypowych dla mnie kolorach: połączenie niebieskiego z brązem (nawet listki są tak zabarwione tuszami) z dodatkiem białego ożywione czerwonym akcentem. Zachwyciły mnie papiery LemonCraft – Gossamer Blue.  W oparciu o nie powstała moja karteczka. Tekturkowe serduszko-zegar z piękną sentencją, która mnie zachwyciła („Czas, odległość i wszystko inne traci znaczenie – liczy się tylko ta jedna chwila spędzona z kimś kogo kochamy.”) wycielą dla mnie p. Kalina Papierska. Kwiatki zrobiłam z białego foamiranu na ciepło, który barwiłam kredkami „Bambino”. Brzegi postarzyłam i potraktowałam brązowym tuszem. Walentynka, choć inna, mam nadzieję, że spodoba się mojemu mężowi 🙂

w-niebieskosciach-4
Karteczkę zgłaszam na wyzwania

Aktualne wyzwanie

Posted on 10 lutego 2017, in foamiran, kartki, męskie, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Z pewnością się spodoba, bo piękna choć nietypowa kolorystycznie.
    Danusiu życzę Ci powodzenia w wyzwaniach.

  2. spodoba się na 100% 🙂

  3. Właśnie dlatego się spodoba, że nietypowa. Jest piękna 🙂

  4. Ela, Renia, Anetta – dziękuję za miłe komentarze ❤ Cieszę się, ze spodobał się Wam moja walentynka 🙂

  5. Nietypowy kolor jak na walentynkę, ale cudna. Bukiet super 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu FHB, pozdrawiam Ania_M

  6. Beautiful! Thank you for joining us at Lemoncraft!

Skomentuj

