Chwalę się

Mój fartuszek 3 w 1 wygrał wyzwanie na blogu Foamiran PolskaNie muszę chyba mówić jak bardzo się cieszę 🙂


Ostatnio robię kwiatki: wycinam, koloruję, modeluję, sklejam. A to efekt mojej pracy: róże, tulipany, stokrotki, a la chryzantemy, maluszki

dscn3069

Kwiatki wycinałam wykrojnikami:
– tulipany: wykrojnik Marianne Design – kwiatek[LR0108]
– róże: TricksArt – WYKROJNIK KWIATY
– stokrotki – Cheery Lynn Daisy Strip
– a la chryzantemy – MARIANNE DESIGN CR1201 RAMKA + 3 KWIATKI
– maluszki – DIXI CRAFT WYKROJNIK KWIATY + STEMEPL i Rosy Olw – Kwiatek AC2 

Posted on 7 lutego 2017, in foamiran, moje małe sukcesy, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. Gratuluję wygranej ,zasłużyłaś sobie 🙂
    kwiatki przepiękne zrobiłaś 🙂

  2. Jeszcze raz gratuluję Ci wygranej. Twoje kwiatuszki są prześliczne:) i cieszą oko. Och, chciałabym robić takie piękności, ale jak mówią trening czyni mistrza i pozostaje mi tylko trening:). Pozdrawiam

  3. Piękne hobby. W zimie przypomina wiosnę.

  4. Moje gratulacje- ciesze się wraz z Tobą. Kwiatki cudne.

  5. Danusiu serdecznie gratuluję Ci wygranej, bo w pełni zasłużona.
    A kwiatki nieustannie podziwiam, bo są piękne. .

  6. Gratuluję zasłużonej wygranej 🙂 Kwiatki przepiękne 🙂

  7. Cieszę się, że tyle osób cieszy się z mojej wygranej i że spodobały się Wam moje kwiatki 🙂

Skomentuj

