Zaproszenia komunijne

Sezon komunijny chyba rozpoczął się na dobre. W mojej rodzinie też szykuje się ta uroczystość. Czas najwyższy wysłać zaproszenia. Zrobiłam 3 wersje – ciekawa jestem, która spodoba się najbardziej. Od dzisiaj też inaczej podpisuję zdjęcia 🙂

zaproszenie-1
zaproszenie-2
zaproszenie-3

Posted on 6 lutego 2017, in foamiran, kartki, komunia, scrapbooking, zaproszenia. Bookmark the permalink. 9 Komentarzy.

  1. ale piękne zaproszenia ,brak mi słów 🙂 fajna ta mała hostia ,a tak to w ogóle masz super wykrojniki i cudowne kwiatki 🙂

  2. Tak sobie szalejesz z superaśnymi kwiatuszkami i kartkami, a chyba nie wiesz, że wygrałaś wyzwanie 4 Dzień Babci i Dziadka:) http://foamiranpolska.blogspot.com/2017/02/wyzwanie5-miara-miosci-jest-miosc-bez.html. Moje gratulacje:).
    Wszystkie trzy zaproszenia są przeurocze i bardzo delikatne. Jednak dla mnie numerem 1 jest drugie zaproszenie:). Pozdrawiam

  3. Wszystkie trzy bardzo mi się podobają, kwiatki cudne – jak zwykle u Ciebie Danusiu 🙂

  4. Eleganckie 🙂 Gratuluję wygranej w wyzwaniu 🙂

  5. Piękne 🙂 trudny wybór

  6. wszystkie piękne

  7. Dziewczyny dziękuję Wam za tyle ciepłych słów – to miód dla mojego serca. Kasiu, a Tobie szczególne podziękowanie za taką fantastyczną wiadomość – nie wiedziałam 🙂

  8. Danusiu – zwycięzca bardzo często dowiaduje się ostatni:). Jeszcze raz gratuluję – zasłużyłaś w 100%:). Brawo TY!!! Pozdrawiam.

Skomentuj

