Bliźniacze świeczniki

Uwielbiam robić świeczniki, dlatego też stworzyłam kolejne dwa, łudząco do siebie podobne. Powstały ze słoiczków po jogurcie. Przyozdobiłam je bawełnianą koronką, wstążeczką i moimi kwitkami, na które zrobiłam kurs – jego pierwszą część mogliście poznać w poprzednim poście, a kolejne wkrótce 🙂
Świeczniki są inspiracją jaką stworzyłam w ramach DT Sklepiku Gosi do najnowszego wyzwania



A tak prezentują się świeczniki
dscn3041
dscn3044

Posted on 5 lutego 2017, in foamiran, scrapbooking, wyzwania, świeczniki. Bookmark the permalink. 4 Komentarze.

  1. Śliczne są te Twoje świeczniki Danusiu, a kwiatki to już mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  2. superowe te bliźniacze świeczniki w każdym calu 🙂

  3. Piękne, a moje słoiczki nadal czekają.

  4. Elu, Reniu, Anettko – ogromnie się cieszę, że spodobały się Wam te świeczniki 🙂

Skomentuj

