A czas sobie płynie, a trybiki się kręcą

Dzisiaj inna karteczka – raczej męska, choć z kwiatami. Ale jej głównym tematem są trybiki i mijający czas, który jak się postaramy może być naszym sprzymierzeńcem.
Wykorzystałam tekturki oraz kwiatki, które zrobiłam z szarego papieru czerpanego. Listki, jak to już u mnie, wycięte są z papieru czerpanego  w kolorze zielonym. Tło to przepiękny papier AltairArt – Tears in Rain – zestaw
Mam nadzieję, że karteczka przypadnie do gustu osobie, z myślą o której ją zrobiłam.
Popstrykałam sobie par zdjęć kwiatków, bo dawno nie robiłam papierowych i przyznaję, ze mają swój urok 🙂

z-zegarem-1
z-zegarem-2
z-zegarem-5
z-zegarem-3
z-zegarem-4    z-zegarem-6

Karteczkę zgłaszam na wyzwania

Posted on 30 stycznia 2017, in kartki, męskie, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. piękna – zgadzam się – kwiatki z papieru mają swój urok i zdecydowanie lepiej się je układa na kartce hi hi 🙂

  2. Trybiki dodają kartce męskości, piękna jest.

  3. Super kartka z pięknymi kwiatami 🙂
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów 🙂

  4. Miło mi dziewczyny, że karteczka się spodobała 🙂

  5. Fajne Ci wyszly te kwiatuszki, wiesz?:) dziekujemy za wspolna zabawe! Olivka

  6. Śliczna praca, piękne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art, powodzenia 🙂

Skomentuj

