Powrót do wielkanocnych karteczek

Pora na kolejne z moich wielkanocnych karteczek. Nieskromnie przyznam, że jestem dumna z kwiatków, które na nich zamieściłam: niezapominajek wycinanych dziurkaczem 1,5 cm i tulipanów, które zrobiłam z nowego kwiatkowego wykrojnika: DIXI CRAFT WYKROJNIK KWIATY + STEMPLE. Wykrojnik polecam, bo można z niego wyczarować niejeden świetny kwiatek. Właśnie przygotowuję się do stworzenia kursu na kwiatki wykonane tym jednym wykrojnikiem

dscn2854
dscn2858

Posted on 29 stycznia 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. superowe kartki ,ten zajączek mi w głowie siedzi i mimo że mam inne to te akurat są najlepsze 🙂 kwiatki jak zwykle rewelacja ,ja takich nie potrafię 😦 kompozycje cudne 🙂

  2. Kochana,jak zwykle śliczne kartki,o kwiatkach już nie wspomnę,bo mi dech zapiera 🙂

  3. Zajączek przecudny

  4. Jak miło czytać takie komentarze jak te powyżej – dziękuję Wam za nie kobietki ❤

  5. I kwiatki śliczne i kartki – też byłabym dumna 🙂

Skomentuj

