Testuję nowe wykrojniki

Zaszalałam – przyznaję – i kupiłam kilka nowych wykrojników. No co ja poradzę, ale nie mogłam się powstrzymać. No i musiałam przynajmniej część z nich wypróbować: DIXI CRAFT WYKROJNIK RAMKA, DIXI CRAFT WYKROJNIK KWIATY + STEMPLE
dscn2843

Posted on 27 stycznia 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. cudna kartka ,fajowy ten wykrojnik 🙂

  2. testy wyszły rewelacyjnie

  3. Ale pięknie! Testy uważam za udane. 🙂
    Kwiaty są przepiękne!

  4. Kartka śliczna i superowy wykrojnik:)

  5. zakup jak widzę udany

  6. Cieszę się kobietki, że spodobała się Wam karteczka i nowy wykrojnik 🙂

  7. Jakoś wcale Ci się nie dziwię, gdy parzę na tę kartkę 🙂

  8. Cieszę się Anettko, że podzielasz moje zdanie 🙂

Skomentuj

