Urodzinowe Tattered Lace

Za oknami zima w pełni, ale za to na moim warsztacie kwieciście i urodzinowo. Dzisiaj też powstała moja kolejna inspiracja dla Sklepiku Gosi.
Przy okazji chciałam Wam przypomnieć dwa popularne wykrojniki Tattered Lace: HEART TAPESTRY – SERCE i Serce + Koło, a jednocześnie chciałabym Was zachęcić do wzięcia udziału w sklepikowym styczniowym wyzwaniuZ tymi wykrojnikami zrobiłam 2 urodzinowe karteczki.

50-iwony-1

urodzinowa-pauliny-3
Do ich wykonania wykorzystałam też inne wykrojniki, które możecie nabyć w Sklepiku Gosi: ROSY OWL – STO LAT PASEK, NELLIE SNELLEN – SERCA.

Kwiatki wykonałam z cielistego foamiranu na ciepło. Ich kształt wycinałam wykrojnikami: LEANE CREATIVE – KWIAT JABŁONI, ROSY OWL – KWIATEK AC2
Z kolei listki wycięte są m.in wykrojnikiem ROSY OWL – GAŁĄZKA.

50-iwony-3
Bazy podklejałam kosteczkami dystansującymi, a kwiatki klejem na gorąco.

50-iwony-6
urodzinowa-pauliny-6
urodzinowa-pauliny-9

Posted on 17 stycznia 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. melduję wszem i wobec że kartki piękne jak zawsze 🙂

  2. Popieram Renię: rzeczywiście piękne są 🙂

  3. bardzo urocze prace

  4. Śliczne obie, zwłaszcza ta jasna mi się podoba.

  5. Danusiu cudownie wykonujesz wszystkie kartki. Podziwiam jak zwykle.
    gorące buziaki

  6. Dziękuję Wam wszystkim za tyle miłych słów o moich karteczkach ❤

  7. Cudna kartka a kwiatki to już mistrzostwo

Skomentuj

