A u mnie już wiosna

Nie lubię zimy i nic na to nie poradzę, dlatego u mnie już przymiarki do wiosny. Postanowiłam zrobić z foamiranu tulipany oraz żonkile i narcyzy na kartki. Na razie to tylko pierwsze próby. Ciekawa jestem, co o nich sądzicie.

zonkile-i-tulipany-1
narcyzy-i-tulipany-1

Posted on 15 stycznia 2017, in foamiran. Bookmark the permalink. 11 Komentarzy.

  1. Kwiatki jak żywe Danusiu 🙂

  2. Bardzo ladne

  3. Kwiatki jak malowanie.
    Przypomniałaś mi, że foamiran jest właśnie do robienia kwiatków, a u mnie po prostu leżakuje 😉

  4. piękne Danusiu 🙂

  5. Piękna wiosna do Ciebie zawitała

  6. podeślij trochę tej wiosny bo u mnie ziąb

  7. Ogromnie się cieszę, że tylu osobom spodobały się moje wiosenne kwiatki 🙂

  8. Jak żywe 🙂 I w dodatku moje ulubione kwiaty.

  9. Narcyzki jak żywe…podziwiam kunszt z jakim są zrobione. Cudnie wiosenne…

Skomentuj

