Diamentowe Gody

Wkrótce chrzestna mojego męża będzie obchodziła 60 rocznicę ślubu. Piękna rocznica. Postanowiłam, że podarujemy wujostwu z tej okazji jakąś fajną karteczkę. Przyznaję, że myślenie zajęło mi trochę czasu. Ostatecznie zdecydowałam się na tekturki i foamiranowe kwiatki.
Baza kartki i pudełka pochodzi z Rzeczy z Papieru – Pracownia Rękodzieła
Napisy wycięła dla mnie p. Kalina Papierska
Narożniki kupione są w Filigrankach
Serduszko 3D – zakupione w Agaterii

Foamiran kupiłam w Sklepiku Gosi
Dla podkreślenia rocznicy dodałam dżety imitujące diamenty

kartka-60-3
pudelko-kwiatki-1
pudelko-srodek-1
pudelko-wieczko-1
pudelko-2
Komplecik zgłaszam na wyzwania:



Myślę, że wpisuje się nieźle w linie: tekturka – tekturka – tekturka (narożniki, napis, serce) oraz kwiaty – tekturka – wykrojnik (kwiatki są, tekturka niejedna też, a wykrojnikami wycinałam płatki kwiatków z foamiranu i listki z papieru czerpanego), a i linia wykrojnik – napis – tekturka też pasuje 🙂


A i na koniec chciałam się pochwalić tym, że moja butelka otrzymała wyróżnienie

Posted on 12 Styczeń 2017, in foamiran, jubileusze, kartki, moje małe sukcesy, pudełka różne, scrapbooking, wyzwania, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 25 komentarzy.

  1. Komplecik cudny, Jubilaci z pewnością będą zachwyceni.
    Gratuluję wyróżnienia i życzę powodzenia w wyzwaniach 🙂

  2. piękny bardzo przemyślany w każdym calu komplet ,ale też okazja nie byle jaka 🙂

  3. Świetna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

  4. bardzo elegancka kartka
    dziekuje za udział w wyzwaniu eko-deco

  5. Piękny komplet, zachwycający. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam. Bogusia z DT

  6. Piękna kartka na piękną rocznicę…
    Dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu 🙂

  7. Przepiękna karteczka na cudną rocznicę!

  8. Przede wszystkim – gratuluję wyróżnienia. Diamentowy komplet piękny.

  9. Piękny zestaw 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-devo. Pozdrawiam 🙂

  10. Dziękuję pięknie wszystkim za tyle miłych słów ❤

  11. Piękna kompozycja kwiatowa! Diękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam – Ewa z DT

  12. Olga dekupażuje

    piękne to serduszko:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT EKO-DECO

  13. Cudna karteluszka 🙂 dodać, nic ująć 🙂
    Dzięki za udział w wyzwaniu Eko-Deko:)
    Powodzenia 😀

  14. Piękny komplecik!Jaki elegancki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

  15. Piękna karteczka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

  16. Dido/ Kraina Splotów

    Piękny komplet 🙂 dziękuję za wspólną zabawę z Eko-Deco /Dido

Skomentuj

