Ażurowa kartka – brama

Dzisiaj prezentacja kolejnej mojej nowości, czyli wykrojnika: Cheery Lynn – Ornament 12. Dzięki niemu stworzyłam nieco romantyczną kartkę – bramę. Przy okazji wypróbowałam pomysł, który chodził mi po głowie od jakiegoś czasu, na mini foamiranowe różyczki z dziurkacza.
A oto i karteczka
dscn2732

Posted on 8 stycznia 2017, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. wykrojnik ekstra , różyczki cudne , kartka rewelacja 🙂

  2. cudna karteczka, a o różyczkach to już nawet nie wspomnę 🙂

  3. Kartka jest cudna i… jest moja :)))
    W realu jeszcze piękniejsza!
    Mam ją w rękach, podziwiam, dotykam aksamitnych kwiatków…
    Kochana, dziękuję za tę piękną kartkę i przemiłe życzenia. 🙂
    Pozdrawiam ciepło.

  4. Piękna 🙂 Przy tego typu kartkach zawsze jestem ciekawa, jak wygląda ich tył.

Skomentuj

