Świąteczne ostatki

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam ostatnie z moich świątecznych prac. Tym razem to choinki i świeczniki. Więcej na Święta robić nie będę.
Moja fascynacja choinkami Agnieszki Cebuli trwa nadal. Zrobiłam zatem jeszcze 2. Jedna z nich jest „materiałowa”, a druga taka bardziej eko. Obie przyozdobione są poinsecjami, które zrobiłam z foamiranu oraz pachnącymi dodatkami: cynamonem i gwiazdkami anyżu.
A  oto i one:
zielona z materiału

choinka-zielona-1
choinka-zielona-2
choinka-zielona-3
Eko choinka
  choinka-eko-1 choinka-eko-2 choinka-eko-4

Eko choinkę zgłaszam na wyzwania
Wyzwanie # 18

https://danfi1.files.wordpress.com/2016/12/88f2e-dt_fhb_wyzwania2.png?w=300&h=225

Wyzwanie trzecie

Wraz z choinkami powstały też świeczniki
dscn2585

Posted on 21 grudnia 2016, in bożonarodzeniowe, foamiran, scrapbooking, wyzwania, świeczniki. Bookmark the permalink. 21 komentarzy.

  1. takie dopieszczone te Twoje prace ,bardzo mi się podobają 🙂

  2. Piękne choinki, wspaniałe!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu FHB 🙂

  3. Śliczne te choinki, takie dostojnie 🙂 dziękujemy za udział w wyzwaniu FHB, pozdrawiam Ania

  4. Piękne choineczki, szczególnie urzekła mnie ta w stylu eko 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy 🙂

  5. 🙂 Na świąteczne życzenia nie zdążyłam ale na noworoczne tak. Do siego roku!! OBy 2017 był piękniejszy niż 2016, zdrowszy, szczęśliwszy, łaskawszy 🙂 i pogodniejszy 🙂

  6. Urodziwe choinki! Zdecydowanie ta druga mnie oczarowała. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

  7. Nie dziwię się, że Cię zafascynowały te choineczki. Są naprawdę piękne. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-floresy 🙂

  8. Choinki cudnej urody a własna wizja „znanych choinek” zasługuje na oklaski 🙂 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

  9. Obie śliczne, ale ta druga jest po prostu super! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy 🙂

  10. Magdalena Małecka

    Śliczne choineczki.Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Essy-floresy.pl

  11. Cieszę się, że moje prace spodobały się tylu osobom 🙂

  12. Bardzo fajne choineczki fajne dodatki.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu: DT Foamiran Polska.

  13. Piękne są obie, zwłaszcza ta eko, świeczniki również.

Skomentuj

