Moja choineczka

Jak spora część osób zajmujących się „papierkową robotą” jestem zachwycona pracami Agnieszki Cebuli. Są one dla mnie źródłem inspiracji. Ostatnio Aga pokazała swoje przepiękne choinki. Niestety nie mogłam uczestniczyć w  żadnych organizowanych przez nią warsztatach, ale bacznie obserwowałam jej bloga oraz śledziłam relacje z warsztatów, ciągle zachwycając się jakie cudeńka można zrobić z papieru, koronki i kilku dodatków. Tak przygotowana postanowiłam zaryzykować i zmierzyć się z wyzwaniem zrobienia choineczki a la Aga C. A oto i efekt moich zmagań.

choinka-1
choinka-2
choinka-3
choinka-4
Choinkę zrobiłam z niebieskiego papieru czerpanego Namaste, koronki i organzy. Dodałam kilka gwiazdek anyżu,laski cynamonu i szyszki oraz poinsecje, które zrobiłam z białego foamiranu na ciepło. Choinka będzie prezentem świątecznym. Myślę, że będzie stanowiła ciekawą dekorację w nowym domu 🙂

Choinkę zgłaszam na wyzwania:


AKTUALNE WYZWANIE

Wyzwanie # 18

Posted on 16 grudnia 2016, in bożonarodzeniowe, foamiran, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 28 Komentarzy.

  1. no no ,ślicznie wyszła ,muszę i ja do Agnieszki zaglądnąć ,może i ja się czymś zainspiruję ,bo jak na razie to Twoje prace są dla mnie inspiracją 🙂

  2. Śliczna ozdoba! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Manuny.

  3. Śliczna choinka Ci „wyrosła” Danusiu 🙂
    Życzę powodzenia w wyzwaniach 🙂

  4. Piękna ta choinka i na dodatek świątecznie pachnie 🙂

  5. Pięna i bardzo oryginalna !

  6. Cudna choinka

  7. Ogromnie się cieszę, że choineczka spodobała się tylu osobom 🙂

  8. Przepiękna choinka i na pewno cudnie pachnie 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Manuna 🙂

  9. Piękna i bardzo elegancka 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy 🙂

  10. świetna choinka, uwielbiam naturalne dodatki 🙂 dziękuję za wspólną zabawę z Manuną 🙂

  11. świetne połączanie kolorów – dziękuję za udział w „choinkowym „wyzwaniu M 🙂

  12. O kurczę! Ale czarująca lodowa choineczka! Na 100% będą przepiękną dekoracją w te święta.

  13. Ciekawa propozycja! Przypadła mi do gustu ta tekstylna choinka. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

  14. Choinka pełna zapachu i śniegu, czyli tego, z czym kojarzą się święta. Ślicznie się prezentuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy 🙂

  15. Kolejny udany projekt 🙂 te choinki naprawdę warte są „spróbowania” 😉 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

  16. Cudna ozdoba świąteczna! Piękne foamiranowe poinsecje 🙂 Obdarowani z pewnością zachwyceni 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Foamiran Polska.

  17. Efektownie dobrane kolory i jakie piękne kwiaty!

  18. Dziękuję za tyle miłych komentarzy ❤

  19. Super 🙂 śliczne kolorki !!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu: DT Foamiran Polska.

Skomentuj

