Eko świeczniki

Dzisiaj chciałam Wam pokazać bardzo proste eko świeczniki recyklingowe. Zrobiłam je ze słoiczków po jogurtach, taśmy jutowej, sznurka, kartonu i koronki. W ostatnim wykorzystałam jeszcze papier czerpany i faomiranową poinsecję. Myślę, że takie świeczniki będą stanowiły fajną dekorację na świątecznym stole oraz że nadają się na prezent 🙂
dscn2464
dscn2467
dscn2471

Świeczniki zgłaszam na wyzwanie
wyzwanie3-300x251

Posted on 10 grudnia 2016, in bożonarodzeniowe, foamiran, scrapbooking, wyzwania, świeczniki. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. pomysłowe prezenty 🙂

  2. BloomCraft Ula Jaworska

    Uwielbiam takie świeczniki. Właściwie co roku robię kilka, a w tym to już zaszalałam (chyba trochę ponad 10 zrobiłam).
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft:)

  3. Cieszę się, że eko – świeczniki się spodobały 🙂

  4. Piękne. A moje słoiczki nadal czekają na swój czas.

Skomentuj

