Easel card z Matką Boską Cygańską

Motyw Matki Bokiej Cygańskiej przewijał się już nie raz w moich tegorocznych karteczkach bożonarodzeniowych. Dzisiaj chciałam pokazać Wam go w krzyżykowej monochromatycznej wersji. Haft umieściłam w ramce ozdobionej półperełkami. Dodałam jeszcze wykonane przeze mnie foamiranowe poinsecje (biały foamiran na ciepło barwiony kredkami Bambino). Zastanawiałam się jeszcze jak wyeksponować obrazek i doszłam do wniosku, że najlepiej będzie się prezentował na kartce sztalugowej i tak powstał ten bożonarodzeniowy easel card.
A tu kilka zdjęć, na których możecie zobaczyć karteczkę w  różnych odsłonach 🙂

1

2

3

4

5

6

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:
88f2e-dt_fhb_wyzwania2

Posted on 7 grudnia 2016, in bożonarodzeniowe, foamiran, kartki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Bardzo ciekawa kartka,podziwiam precyzję haftu,pięknie to wygląda.Kwiaty cudne! Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB.
    Pozdrawiam serdecznie,Carmen DT 🙂

  2. Piękna kartka! Podziwiam talent do haftowania!
    Wspaniałe poinsecje ❤
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB – Olga DT.

  3. piękna kartka Danusiu ,ja tez chcę tak umieć hi hi 🙂

  4. Cieszę się, że karteczka Wam się spodobała 🙂

  5. Cos cudownego. Wspaniala kartka. Dziekuje jeszcze raz za udzial w wyzwaniu FHB.
    Craftolina

Skomentuj

