Mroźnie i rozgrzewająco, czyli naleweczka w zimowym ubranku

Dzisiaj kolejna naleweczka domowej roboty w moim ubranku. Tym razem w mroźnej wersji. Butelkę przyozdobiłam poinsecjami wykonanymi z białego foamiranu na ciepło. Wycięłam je za pomocą wykrojnika Sizzix Bigz – Tattered Poinsettia 658261 poinsecja gwiazda betlejemska. Środki podkolorowałam kredkami Bambino. Przyznam się, że nie było łatwo dopasować koloru do tego w jakim jest papier, którego użyłam na ubranko. Ale udało się 🙂 Dodałam też liście ostrokrzewu (wykrojnik Craft Passion – Komplet wykrojników gałązki i owoce ostrokrzewu) i choinkowe gałązki (Sizzix Thinlits – Mini Holiday Greens – Gałązki świerku sosny (661597) ). Oprócz tego kilka białych szyszek i oszronionych jagód ostrokrzewu. By było bardziej zimowo dodałam jeszcze szalik i czapeczkę, które zrobiłam z… tapety. A całość prezentuje się tak. Zrobiłam ją w prezencie świątecznym dla osoby, która jest zaprzyjaźniona z naszą rodziną. Mam nadzieję, że się spodoba.

Poinsecje przed przyklejeniem na butelkę
poinsecje-1

poinsecje-3
A tu buteleczka z różnych stron
flaszka-zimowa-1
flaszka-zimowa-3
flaszka-zimowa-6
A tak z bliska prezentują się poinsecje
poinsecje-flaszka-3

poinsecje-flaszka-5
poinsecje-flaszka-2
Butelkę zgłaszam na wyzwania:

88f2e-dt_fhb_wyzwania2

 

wyzwanie3-300x251

Posted on 5 grudnia 2016, in bożonarodzeniowe, foamiran, scrapbooking, ubranka na butelki, wyzwania. Bookmark the permalink. 27 komentarzy.

  1. kwiatki jak zwykle piękne ,a nowe ubranko jest ciekawe 🙂

  2. Witam serdecznie. Naleweczka jaka jest każdy, kto pije dla zdrowotności to wie, ale te gwiazdy betlejemskie w tym stroiku zimowego klimatu po prostu wymiatają, są obłędne:). Jak można zrobić tak piękne kwiaty poinsecji z foamiranu??? Pełne uznanie:). Nie widziałam innych prac zgłoszonych w wyzwaniu, ale dla mnie to powinno być zwycięstwo. Trzymam kciuki i życzę powodzenia:). Pozdrawiam

  3. Pięknie ubrałaś Danusiu tę naleweczkę, z pewnością mrozy jej nie straszne 🙂
    Życzę powodzenia w wyzwaniu.

  4. Wspaniałe poinsecje ❤ Bardzo mi się podoba także to butelkowe ubranko ❤
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB! Pozdrawiam, Olga DT!

  5. Pięknie! Po prostu. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft! 🙂

  6. Sosnowy Gaik

    Fantastyczny pomysł i świetne wykonanie;)
    Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

  7. Piękne poinsencje,kolory cudownie oddają mroźną,zimową aurę.
    Całość bardzo mi się podoba,nalewka z tak ubranej butelki będzie jeszcze bardziej smakować,Brawo! 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB! Carmen DT

  8. alez piekne:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w swiatecznym wyzwaniu Scrapkowo.pl:)

  9. Pięknie ubrana naleweczka. 🙂

  10. Serdecznie dziękuję wszystkim za tak pozytywne przyjęcie mojej buteleczki 🙂

  11. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo. Naleweczka wspaniała…. sama bym chciała taka dostać 🙂

  12. Super pomysł, świetne wykonanie, nic nie trzeba więcej, tylko próbować 🙂 Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl 🙂

  13. fantastyczna praca i te kwiaty…
    dziekuje za udzial w wyzwaniu FHB. Pozdrawiam Craftolina

  14. Z takiego prezentu każdy się ucieszy, szczególnie w takim opakowaniu. Piękne poisencje. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu FHB, pozdrawiam Ania

  15. Piękna świąteczna inspiracja 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapkowo.pl

  16. Idealnie zimowe ubranko, piękne 🙂

  17. przecudne, kwiaty fantastyczne :D, pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft!

  18. wspaniałe ubranko na nalewkę, jak już pisałam kwiaty bardzo mi się podobają, dziękuję za zabawę ze scrapkowo, pozdrawiam Magda

Skomentuj

