Świeczniki białe i oszronione

Dzisiaj chciałam Wam pokazać 2 świeczniki ze słoiczków po jogurcie. Przyozdobiłam je scrapkami wyciętymi wykrojnikiem  MARIANNE DESIGN – DRZEWA LAS – BOŻE NARODZENIE. By uzyskać efekt śniegu, użyłam białej farby strukturalnej oraz sztucznego śniegu.
biale-5

biale-6

Świeczniki są inspiracją dla Sklepiku Gosi w ramach 3 już wyzwania, które mam przyjemność prowadzić. Temat to: Bożonarodzeniowo niekartkowowo

banerek

Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w zabawie

Posted on 3 grudnia 2016, in bożonarodzeniowe, scrapbooking, wyzwania, świeczniki. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. cudne te Twoje lampeczki 🙂

  2. Bardzo zimowo i klimatycznie się zrobiło – podobają mi się.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  3. Zimy za oknem ani na lekarstwo, ale Twoje świeczniczki są takie klimatyczne i zimowe:). Naprawdę zrobiło się pięknie, ciepło i nastrojowo jak patrzy się na ogień płonący w nich, ach. Dzisiaj mam taki nastrój rozmarzony:). Na moim blogu także stworzyłam klimat świąt co prawda nie w bieli, ale jest:). Pozdrawiam i zapraszam.

  4. Pięknie wyglądają podświetlone od środka.

Skomentuj

