Mroźnie i świątecznie

Dzisiaj inspiruję na blogu Sklepiku Gosi
Tworząc karteczkę, wykorzystałam piękny papier pochodzący z zestawu PAPIERY ZESTAW – Joy – A4 – WARM CHRISTMAS.

bn-mroznie-1

Brzegi kartki, obrazka jak i listków pomalowałam białą farbą strukturalną, oprószyłam sztucznym śniegiem i na koniec brokatem. Dodałam ozdoby i napis z tekturki. Listki i gałązki wycięte są z zielonego papieru czerpanego za pomocą wykrojników: MARIANNE DESIGN GAŁĄZKI 4szt, MARIANNE DESIGN GAŁĄZKI – 3 szt

bn-mroznie-2

Poinsecję wycięłam z białego foamiranu na ciepło.

bn-mroznie-3

Obrazek przymocowałam za pomocą taśmy dystansującej 2 mm .
bn-mroznie-4
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie

Posted on 29/11/2016, in bożonarodzeniowe, foamiran, kartki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Piękna praca! Śliczna kompozycja…🙂
    Pozdrawiam

  2. Kolejna śliczna karteczka🙂

  3. Miło mi Elu, że Ci się spodobała🙂

  4. gruzinowa

    jak zwykle cudeńko zrobiłaś🙂

  5. Bardzo ładna karteczka, podobają mi się „otoczki” śniegowe. Papiery faktycznie są piękne i wszystko na kartce jest świetnie zharmonizowane:). Źyczę powodzenia w wyzwaniu:). Pozdrawiam

Skomentuj

