Złote Gody – kolejna karteczka

Zrobiłam kolejną karteczkę na piękny jubileusz 50 rocznicy ślubu. Chciałam, by była skromna, elegancka, a jednocześnie oddająca charakter tej rocznicy. Postanowiłam, że wykorzystam złoty, błyszczący się karton, tekturki i biały papier ze złotymi mazami oraz kilka maleńkich kwiatków wyciętych dziurkaczem z białego foamiranu. A tak prezentuje się całość:
zlote-gody-1

Posted on 19/11/2016, in foamiran, jubileusze, kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Skromna, ale elegancka – bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie🙂

  2. gruzinowa

    bardzo ładna🙂

  3. śliczna,taka dostojna

  4. Idealnie dopasowana do okazji. Złote elementy robią swoje!🙂

  5. Dziękuję Wam za tak pozytywne przyjęcie mojej karteczki❤

  6. Udało się – jest dokładnie taka, jak chciałaś.

Skomentuj

