Kula śniegowa

Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę w kształcie śniegowej kuli. To inspiracja, którą zrobiłam dla Sklepiku GosiWycięłam ją za pomocą wykrojnika: WYKROJNIK PRECIOUS MARIEKE WINTERFUN – SNOWGLOBE KULA ŚNIEŻNA. To kartka typu shaker.

Do jej wykonania wykorzystałam wykrojniki: MARIANNE DESIGN- DOMKI KRAJOBRAZ, MARIANNE DESIGN – DRZEWA CHOINKI  BOŻE NARODZENIE, MARIANNE DESIGN – GAŁĄZKI 3szt., Sizzix Thinlits – Mini Holiday Greens – Gałązki świerku sosny (661597), Craft Passion – Komplet wykrojników gałązki i owoce ostrokrzewu, Memory Box – Star of wonder.

Poinsecja wycięta jest z białego foamiranu. Dodatkowo wykorzystałam buteleczkę na klej magik i taśmę dystansującą o grubości 0,5 cm, kryształowe dżety samoprzylepne i brokat biały pyłek, śnieg.

_niegowa-kula-1
sniegowa-kula-3
sniegowa-kula-5
sniegowa-kula-4


Posted on 15/11/2016, in bożonarodzeniowe, foamiran, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Przepiękna karteczka- wysoko podnosisz poprzeczkę w swoich pracach🙂

  2. gruzinowa

    piękna ta Twoja kula Danusiu🙂

  3. wymyśliłaś piękną karteczkę

  4. Ale cudeńko zimowe🙂

Skomentuj

