W błyszcząca w niebieskościach

Kolejna karteczka z papierów AltairArt. Tym razem w ruch poszły: AltairArt – Sunrise 04 Niebieski (ten sam co wczoraj tylko wykorzystałam jego drugą stronę😉 ) oraz motylek z arkusza AltairArt – Foggy Dew – Butterflies/Wearing green. Do wykonania karteczki wykorzystałam foamiranowe kwiatki, które pokazałam TUTAJ oraz wykrojnik Sizzix Thinlits Die Set 4szt – Mixed Media ( 660220). Pod ażur dodałam jeszcze karton holograficzny, a na zewnątrz kryształowe dżety.
dscn2109
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie

Posted on 06/11/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. gruzinowa

    wszystko co napisałaś zrozumiałam ,ale na 100% bym tak nie wykonała – nie mam tego coś ,co masz Ty Danusiu🙂

  2. Szalenie elegancka🙂
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt🙂

Skomentuj

