Kolejna w fiolecie i ażurem

Dzisiaj kolejna karteczka, która powstała przy użyciu papierów AltairArt. Tym razem wykorzystałam: AltairArt – Made of Stars – Cosmic Dust/The Big Bang Echo, a dokładnie The Big Bang Echo🙂 Motylki wycięłam z arkusza AltairArt – Foggy Dew – Butterflies/Wearing green. Tu muszę się pochwalić: udało mi się wyciąć także czułki motyli🙂
Kwiatek wycięty wykrojnikiem LEANE CREATIVE – Kwiat jabłoni z białego foamiranu na ciepło, który zabarwiłam kredkami „Bambino”. Listki wycięte są z zielonego papieru czerpanego. Poza tym wykorzystałam wykrojniki: Crafty Ann – Flourish14, Memory Box – Grape Vine 99002 winorośl, 
 SPELLBINDERS S5-182 SCALLOPED BORDERS ONE, Rosy Owl – napis „Sto lat” i pasek – tło falbanka.
urodzinowa-we-fiolecie-2
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie

 

Posted on 03/11/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. śliczne te motylki na kartce

  2. śliczna,nawet nie wiedziałam że są takie motylki do wycinania

  3. gruzinowa

    piękna kartka i mnie też te motylki urzekły🙂

  4. Mariolu, Elu, Reniu – miło mi, że karteczka Wam się spodobała🙂

  5. Bardzo ładna🙂 I super wycięte te motylki, podziwiam precyzję🙂
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt🙂

  6. Fiolety, ażury, motyle – jest cudnie🙂

Skomentuj

