Fioletowo – różowo i kwieciście

Jakiś czas temu papiery z AltairArt. Muszę przyznać, że są piękne – aż żal je ciąć. No, ale karteczki też przecież trzeba też jakieś zrobić. W sumie zrobiłam 4 prace, które będę sukcesywnie Wam pokazywała.
Dzisiaj pierwsza z nich
urodzinowa-we-fiolecie-1
Do jej wykonania użyłam papieru z serii: AltairArt – Sunrise 06 fioletowy
Kwiatki zrobione są z białego foamiranu na ciepło, który barwiłam kredkami „Bambino” – zależało mi, by uzyskać kolor zbliżony do barwy tła.
kwiatki-do-fioletowej-1 kwiatki-do-fioletowej-3kwiatki-do-fioletowej-2
Tworząc karteczkę, korzystałam z wykrojników: Cheery Lynn – Daisy Strip stokrotka,  ROSY OWL – KWIATEK AC1, Magnolia – Rose Leaf – Listek róży,  Rosy Owl – Listki 5, Cheery Lynn Design – Large Sunflower Doily – DL181, Rosy Owl – Napis pasek – Moc życzeń, Memory Box – Grove Branch 98311,  SPELLBINDERS S5-182 SCALLOPED BORDERS ONE

Karteczkę zgłaszam do 

A teraz pozwólcie, że podzielę się swoją radością
Otóż, parę tygodni temu otrzymał maila z prośbą o zgodę na publikację prezentacji mojego bloga na łamach Twórczych Inspiracji. Przyznaję, że propozycja mnie zaskoczyła: raczej nigdzie się nie promuję, nie sprzedaję moich prac, a jednak autorzy tego dwumiesięcznika wypatrzyli mój blog w blogosferze!!! Oczywiście się zgodziłam. I oto proszę – w Nr 6 Twórczych Inspiracji znalazła się bardzo miła informacja o moim blogu🙂

skan_20161102-horz

Posted on 02/11/2016, in foamiran, kartki, moje małe sukcesy, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. gruzinowa

    cudna kartka ,z pięknymi kwiatkami ,gratuluję zasłużonego wyróżnienia 🙂

  2. Gratulacje Danusiu!

  3. Dziękuję Wiesiu❤

  4. Piękna, bardzo delikatna i elegancka🙂
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt🙂

  5. Gratuluję publikacji🙂 Kartka piękna, no i ten fiolet…

Skomentuj

