W zieleni

Dzisiaj urodzinowa karteczka z prześliczną ramką z Essy floresy i kilkoma wczorajszymi kwiatkami
dscn2028

Posted on 24/10/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. gruzinowa

    ciekawa ta Twoja kartka ,obserwuję różne prace na FB i zauważyłam ,że prawie na wszystkich bardzo dużo się dzieje , wiele warstw papieru ,wiele różnych dodatków (ja tak nie potrafię) a Twoja przy nich taka skromna ,a przy tym taka piękna ,jestem zdecydowanie za Twoim sposobem ozdabiania🙂

    • Dziękuję Ci Reniu za miłe słowa❤ No cóż każdy ma swój styl. Niekiedy i ja próbuje tych wielowarstwowych, ale nie do końca jestem z nich zadowolona. Wiem na pewno jedno – nie zrobię nigdy kartki mediowej – moja rodzina i znajomi gotowi pomyśłeć, że coś zepsułam i nieudolnie starałam się to zatuszować😉

  2. jak zawsze podziwiam

  3. malażabka

    Niby bardzo skromna a jednocześnie tak bogata w cudne kwiaty🙂

Skomentuj

