Kwiatki z pianki

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje najnowsze kwiatki z pianki. Kolor nadawałam za pomocą kredek „Bambino”. Poszczególne elementy kwiatków wycinałam stałym zestawem wykrojników:  ROSY OWL – KWIATEK AC1ROSY OWL – KWIATEK AC2, LEANE CREATIVE – Kwiat jabłoni, Cheery Lynn – Daisy Strip stokrotka oraz CottageCutz – Flower w/ Cutouts (4×4). Część z nich zrobiłam podpatrując kursik Agnieszki Cebuli zamieszczony na blogu sklepu „Na strychu”
kwiatki-z-bialej-pianki-5
kwiatki-z-bialej-pianki-4 kwiatki-z-bialej-pianki-3 kwiatki-z-bialej-pianki-2 kwiatki-z-bialej-pianki-1

Posted on 23/10/2016, in foamiran, scrapbooking. Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. gruzinowa

    cudne ,cudne i jeszcze raz cudne🙂

  2. prześliczne strasznie zazdraszczam talentu🙂

  3. cudowne

  4. Cóż ja mogę dodać, ach – to są prawdziwe piękności i takie delikatne. Pozdrawiam

  5. malażabka

    WOW ale bogactwo prześlicznych kwiatów🙂

Skomentuj

