Babcia, to brzmi dumnie

Mojej koleżance urodziła się upragniona, wyczekiwana wnuczka. Właśnie przyklejałam ostatnią perełkę do kartki, gdy otrzymałam sms, że już jest na świecie. Dzisiaj nowo upieczona babcia otrzymałam moje gratulacje. Wykrojniki, które wykorzystałam do stworzenia tej karteczki to: Marianne Design – Eline’s Baby COL1387 dziecko,  Leane Creatief – Narożniki kwiatowe (Corner Flowers),  Spellbinders – Floral Ovals
dscn1935

Posted on 19/10/2016, in kartki, narodziny,chrzest, roczek, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. gruzinowa

    jest śliczniutka🙂

  2. wspaniała praca,ciekawy ten bobas

  3. Cieszę się koleżanki, że spodobała się Wam moja karteczka.

  4. Jaka śliczna dzidziusiowa kartka🙂

Skomentuj

