Ażury, gałązki, czyli kolejny easel card

Dzisiaj ażurowy easel card (wykrojnik Marianne design – Ażurowy border LR0269), który ozdobiłam dodatkowo gałązkami brzozy. Tło również „drewniane” (Galeria Papieru – Kolorowa łąka 05). Kwiaty jak zwykle z białego foamiranu na ciepło, poza różą, którą zrobiłam z białego na zimno. Barwiłam, jak zwykle, kredkami „Bambino”. Kwiatki wycinałam stałym zestawem:
stokrotki – Cheery Lynn Daisy Strip stokrotka
a la magnolia – LEANE CREATIVE – Kwiat jabłoni
maleństwa –  ROSY OWL – KWIATEK AC1ROSY OWL – KWIATEK AC2
listki –  ROSY OWL – GAŁĄZKA, Crafty Ann – Flourish14
Różę
, tym razem wycięłam wykrojnikiem: Tricksart – Kwiaty
easel-card-azur
easel-card-azur-1
easel-card-kwiaty-1 easel-card-kwiaty-2 easel-card-kwiaty-3
Karteczkę zgłaszam na 2 wyzwania:

Posted on 10/10/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. gruzinowa

    ciekawie wyglądająca kartka ,podoba mi się ,powodzenia w wyzwaniach🙂

  2. Sosnowy Gaik

    Piękna kompozycja;) Dziękuję za udział w Wyzwaniu Scrapkowo.pl

  3. Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu Scrapkowo🙂

  4. Miło mi, że karteczka się spodobała🙂

  5. piekna, romantyczna karteczka:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Drewnianym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

  6. Bardzo fajna praca🙂
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Scrapkowo.pl

  7. piękna praca ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

  8. Piękna! Jak wszystkie Twoje prace🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

  9. Świetny pomysł na wkomponowanie ażurów!

Skomentuj

