Kolejne „ubranko” na butelkę

Nadrabiam zaległości towarzyskie. Tym razem to ja idę w gości. Zatem nie wypada iść pustymi rękami😉
butelka-2 butelka-3
„Ubranko” wykonałam, jak to u mnie, z papieru wizytówkowego. Przyozdobiłam kwiatkami z białego foamiranu na ciepło 0,6mm. Kolor uzyskam dzięki kredkom „Bambino”. Dodałam listki z zielonego papieru czerpanego, cieniutką wstążeczkę, kawałek kanwy, jakieś owoce na druciku (stary zapas), wydrukowałam etykietę i gotowe🙂
Kwiatki i listki wycięte dyżurnym „zestawem” wykrojników:  ROSY OWL – KWIATEK AC1ROSY OWL – KWIATEK AC2LEANE CREATIVE – Kwiat jabłoni, ROSY OWL – GAŁĄZKA, Crafty Ann – Flourish14
butelkowe-2 butelkowe-4 butelkowe-5

 

Posted on 08/10/2016, in foamiran, scrapbooking, ubranka na butelki. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. gruzinowa

    kolejne piękne ubranka z fantastyczną kompozycją kwiatową ,a w środeczku pyszności🙂

  2. wspaniałe prezenty

  3. Dziękuję dziewczyny❤

  4. Tym razem butelka w czepku, bardzo ładne ubranko.

Skomentuj

