Komplecik na Koralowe Gody

Pamiętacie kwiatki koloru koralowego? Chciałam Wam pokazać jak je wykorzystałam. Kolor zrobiłam pod 35 rocznicę ślubu, czyli Koralowe Gody. Aby wyglądało elegancko do karteczki zrobiłam jeszcze torebkę i w ten sposób powstał taki oto komplecik
dscn1799 dscn1793 dscn1796
I jeszcze jedno. Lubicie Big Shoty? A może przydałaby się Wam nowa maszynka?  Jeżeli tak, to koniecznie zajrzyjcie tutaj: http://sklepikgosi.blogspot.com/2016/10/uwaga-uwaga-uwaga-dzis-przybywam-do-was.html

Posted on 03/10/2016, in foamiran, jubileusze, kartki, pudełka różne, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. gruzinowa

    cudeńko – też właśnie z tej samej okazji robiłam ,ale jeszcze nie pokazywałam ,dodam ,że na Twojej się wzorowałam choć inną zrobiłam ,zresztą zobaczysz jak pokażę🙂

  2. piękny kolor

  3. łał,piękna pamiatka

  4. Cieszę się kobietki, że komplecik się spodobał🙂

  5. Kwiatki pamiętamy, kompletem się zachwycamy.

Skomentuj

