E – kartka, czyli kolejna inspiracja

Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam moją kolejną inspirację jaką zamieściłam na blogu Sklepiku Gosi. Tym razem zrobiłam pracę promującą pierwsze wyzwanie ogłoszone na  blogu. W tym miejscu serdecznie Was zachęcam do wzięcia w nim udziału

Moja inspiracja, to E-kartka, czyli kartka w kształcie litery E. Kolory, które wykorzystałam to: biały, ecru i zielony (kilka jego odcieni). Pracę przyozdobiłam kwiatkami z foamiranu na ciepło – kolor czysty biały, jasnozielony. Kwiatki wycinałam wykrojnikami: ROSY OWL – KWIATEK AC1ROSY OWL – KWIATEK AC2, ROSY OWL – GAŁĄZKA.
e-kartka-4 e-kartka-3 e-kartka-1

Posted on 02/10/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. gruzinowa

    szczerze mówiąc jakaś pokręcona ta literka hi hi ,ale kwiatki i kolorki ma rewelacyjne🙂

  2. Danusiu stworzyłaś następną śliczną literkę🙂

  3. Myślałam, że się za digital scrapbooking wzięłaś, a to kartka w kształcie litery E, piękna zresztą.

  4. piękna, elegancka karteczka🙂

Skomentuj

