Foamiranowe poinsecje

Dzisiaj nie będzie żadnej karteczki. Ćwiczę poinsecje z foamiranu. Na razie nie do końca jestem ze wszystkich zadowolona, chociaż wydaje mi się, że nie są najgorsze. Zrobione są z białej i cielistej pianki na gorąco. Wycinałam je wykrojnikami: Marianne Design – Poinsettia 1 (LR0121) i Sizzix Bigz – Tattered Poinsettia 658261 poinsecja gwiazda betlejemska.
poisencja

Posted on 29/09/2016, in bożonarodzeniowe, foamiran, scrapbooking. Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. gruzinowa

    no i fajnie wyszły – mnie się podobają🙂

  2. To te z których nie jesteś zadowolona możesz mi podrzucić

  3. Mariola mnie ubiegła, bo też chciałam Ci zaproponować, że chętnie zaopiekuję się tymi z których nie jesteś zadowolona🙂
    Mnie się podobają.

  4. Dziękuję kobietki❤ Mariola, Ela – kto wie, czy ich nie będziecie mogły dotknąć😉

  5. W naturze też nie każda jest idealna, więc nie ma się czym przejmować, bo i tak są piękne.

Skomentuj

