Oprawiam zeszyty

Dzisiaj  chciałam Wam pokazać nieco inne prace. Postanowiłam oprawić zeszyty. Do tej pory nie robiłam tego w taki sposób. Wykorzystane przeze mnie zeszyty miały twardą oprawę, ale nie za bardzo mi się podobała, dlatego postanowiłam ozdobić ją po swojemu. W związku z tym, że to zeszyty dla dwóch dziewczynek, dlatego wykorzystana przeze mnie grafika jest „dziewczyńska”. W Internecie znalazłam obrazek/kolorowankę. Kolorowałam w Paincie. Poza tym wykorzystałam tapetę, wstążkę, kwiatki z foamiranu własnej produkcji. A tak prezentują się te zeszyty:
zeszyt-2 zeszyt-6 zeszyt-9
Zeszyty zgłaszam na wyzwanie

Posted on 19/09/2016, in foamiran, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. gruzinowa

    o kurcze one są cudne ,ależ Ty masz fantastyczne pomysły🙂

  2. bardzo mi się podobają🙂
    Z takiego pięknego zeszytu to chyba wiedza sama wchodzi do głowy.
    Pozdrawiam serdecznie🙂

  3. Super, chyba wpadnę z moim zeszytem. Pozdrawiam

  4. Śliczne i takie bardzo dziewczyńskie.

  5. Noo, po prostu słodkie! Sądzę że dziewczynki zachwycone!
    Dziękujemy za wspólną zabaw z 123scrapujTy

Skomentuj

