Recykling wg Danfi, czyli kolejna inspiracja dla Sklepiku Gosi

    Dzisiaj chcę się pochwalić kolejną pracą, którą zrobiłam dla Sklepiku Gosi. Większość wykorzystanych w niej materiałów można właśnie tam kupić.
Lubię blask świec, szczególnie, gdy palą się w moim świeczniku🙂
           Jak zrobić taki świecznik? Bardzo prosto. Bierzemy jakiś szklany pojemnik np. słoiczek po dżemie, Nuteli, musztardzie i usuwamy z niego papierowe naklejki. Zaopatrujemy się w koronki, sznurki, papierowe lub piankowe kwiatki, mogą też być jakieś tekturki itp. Nie zapominajmy o nożyczkach i kleju – ja używam magika i kleju na gorąco.
            Potem puszczamy już tylko wodze fantazji🙂
W prezentowanych dzisiaj bliźniaczych świecznikach wykorzystałam bawełnianą koronkę, którą przykleiłam za pomocą magika do słoiczków po musztardzie. Listki wycięte z papieru czerpanego przyklejone też są za pomocą tego kleju. Kwiatki z białego foamiranu, barwionego kredkami „Bambino” przymocowałam klejem na gorąco. Kwiatki i listki wycięłam za pomocą wykrojników: ROSY OWL – KWIATEK AC1, ROSY OWL – KWIATEK AC2, ROSY OWL – GAŁĄZKA, Crafty Ann – Flourish14, JOY! 6002/6201 Flowers / Kwiatki, Craft Passion MK-31 Kwiatki zestaw nr 4
dscn1596
A tak prezentują się na moje świeczniki


 

Wykrojniki i materiały, które można kupić w Sklepiku Gosi:
ROSY OWL – KWIATEK AC1 

ROSY OWL – KWIATEK AC2

 ROSY OWL – GAŁĄZKA

biały foamiran 

 

 

Posted on 17/09/2016, in foamiran, świeczniki. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. gruzinowa

    fantastyczne te Twoje świeczniki, kolejne cudeńka ,fajny masz pistolet🙂

  2. Cudne są te świeczniki Danusiu, a Twoje kwiatki to mistrzostwo świata🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

  3. Reniu, Elu – dziękuję Wam za miłe słowa❤

  4. Piękne są🙂

    Niedawno w Biedronce były jogurty w małych szklanych buteleczkach przypominających dawne butelki na śmietanę. Od razu wyobraziłam je sobie jako świeczniki, więc czekają w mojej szafce na swój czas. Buteleczki, nie jogurty – te zjadłam od razu.

Skomentuj

