Testuję nowy wykrojnik

Jestem szczęśliwą posiadaczką wykrojnika CREAlies – Pudełko choinka/piramidka (CCAB 09). Nie mogłam oprzeć się pokusie, by wypróbować jak będzie się prezentowało wycięte nim pudełko. Oto efekt tego testu

pudelko-choinka-1 pudelko-choinka-2 pudelko-choinka-3 pudelko-choinka-4 pudelko-choinka-5 pudelko-choinka-6

Posted on 15/09/2016, in bożonarodzeniowe, pudełka różne, scrapbooking. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. Piękne choinki!

  2. gruzinowa

    ale fajny ,nawet nie wiedziałam że taki wykrojnik jest ,będzie co podziwiać🙂

  3. super wykrojnik i test wypadł na 6.

  4. Jest super! Ale mnie interesuje jeszcze jak się go otwiera🙂

  5. Efekt bardzo efektowny🙂 Masło maślane mi wyszło🙂

  6. Dziękuję Ci Anettko❤

Skomentuj

