Z gilem

Dzisiaj chciałam Wam pokazać, kolejną inspirację dla Sklepiku Gosi. Wykorzystałam w niej nowy wykrojnik: TatteredLace – Ptaszek ostrokrzew ramka
z-gilem-1

Za jego pomocą wycięłam 2 scrapki. W jednym za pomocą promakterów pokolorowałam ptaszka, gałązkę i jagody. W drugim kolor dodałam listkom ostrokrzewu, które pojedynczo przykleiłam do białych.

z-gilem-5

Cały scrapek podkleiłam kosteczkami dystansującymi 2 mm, a następnie nakleiłam na gałązki wycięte wykrojnikami: Leane Creative – Gałązka świerkowa ostrokrzew i Craft & You – Fir twig sosna gałązka

z-gilem-4

Jeżeli spodobała się Wam moja praca – zapraszam na zakupy do Sklepiku Gosi. Zapraszam również do obserwowania sklepikowego bloga – inspirują tam naprawdę fajne dziewczyny🙂

Posted on 13/09/2016, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. gruzinowa

    ale fajna kartka ,podoba mi się🙂

  2. świetna kartka Danusiu:)

  3. Akurat jestem trochę chora, więc ten gil w tytule inaczej mi się skojarzył :-DDD Kartka piękna🙂

Skomentuj

