„Ubranko” na butelkę

Takie ubranko na butelkę zrobiłam:
butelka

Zainspirowałam się pracami Hani 739
Wykorzystałam kwiatki i listki, które zrobiłam z papieru czerpnego Namaste: zielony i żółty.
Wycinałam je wykrojnikami: Leane Creatief Kwiat jabłoniCrafty Ann Flourish14. Poza tym wykorzystałam wykrojnik: Rosy Owl – pasek napis „Dla Ciebie”Prima – Koronka (572792)
Pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu sklepu Namaste
aktualne wyzwanie:

 

Posted on 05/09/2016, in papierowe kwiatki, pudełka różne, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. gruzinowa

    superowe to opakowanie ,pięknie wszystko dobrane ,bardzo mi się podoba🙂

  2. bardzo fajne ubranko🙂

  3. fajny kapelusik

  4. Renia, Ela, Mariola – miło mi, że spodobało się Wam moje „ubranko”🙂

  5. Bardzo gustowne ubranko, a zwłaszcza ten jutowy kapelusik.

Skomentuj

