Ażurowy easel card

Nawet nie wiecie jaka jestem podekscytowana – od dzisiaj mam przyjemność projektować i inspirować na blogu Sklepiku Gosi.
baner_blog2
Mam nadzieję, że podołam temu wyzwaniu, tym bardziej, że pierwszy raz dołączyłam do DT.
W tym miejscu chciałam podziękować Uli, która zaproponowała mi dołączenie do swojego teamu.
Moją pierwszą inspiracją jest ażurowa karteczka sztalugowa (easel card), której bazę wycięłam wykrojnikiem Mariane Design – Anja’s Large Oval przepiękną ramką, która wspaniale prezentuje się na kartkach.
Kwiatki, którymi przyozdobiłam karteczkę wykonane są z foamiranu: zielonego i ecru.

Do ozdobienia karteczki wykorzystałam wykrojniki:
Craft Passion – kwiaty 4, Leane Creatief – Kwiat jabłoni, RosyOwl – Gałązka i pasek napis: Moc życzeń, Crafty Ann Flourish14, Memory Box – Pippi Butterfly motyl oraz Isabella Butterfly
ażurowy easel cardażurowy easel card (1) ażurowy easel card (2)
Zapraszam wszystkich do odwiedzania bloga Sklepiku Gosi oraz do zrobienia zakupów w samym sklepie.

Wykrojniki i materiały, które można kupić w naszym sklepie:
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie
https://kartkoweabc.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-18-r-jak-ramkarafia.html



 


Posted on 03/09/2016, in foamiran, kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. Danusiu piękna kartka🙂
    Gratuluję Ci jako projektantce na blogu u Gosi,będę tam zaglądać,życzę Ci dalszych pięknych prac❤

  2. gruzinowa

    brawo – super kartka ,nie dziwię się Uli ,że Ci zaproponowała projektowanie ,bo robisz to super🙂

  3. Urocze ażury. Życze powodzenia w wyzwaniu Kartkowe ABC.

  4. Danusiu serdecznie gratuluję dołączenia do DT🙂
    Karteczka śliczna więc życzę powodzenia w wyzwaniu.

  5. Dziękuję kobietki za miłe słowa❤

  6. No i zostałaś projektantką – gratuluję. A kartka oczywiście piękna. I tak ładnie zielona🙂

Skomentuj

